[ros-dev] Hej Casper

Thomas Larsen sikker2004 at yahoo.com
Mon Mar 7 07:32:54 CET 2005

Hej igen okay svarer på begge okay

Jo men fik ad vide jeg skulle putte dem ind i bugzilla
men der var ikke noget sted til at uploade en evt patch
(er lidt for lang og formatet ville sandsynligvis også blive ødelagt)

så tænkte på dig med hensyn til at skrive til alle
plejer ikke at gå så godt... (tænker lidt på det lille spil winmine som jeg havde forbedret
lidt og givet det noget lyd og et opdateredet ikon) dem der skrev ville kun spille det til privat
brug osv. og kom aldrig med).

Så derfor dig du plejer da at gører noget ved tingene og de ting du laver for reactos er ret
positivt :-)

med hensyn til powrprof var det bare en hjælp f.eks. CallNtPowerInformation
er ikke implenteret i reactos og hvis jeg aktivere det vil dll´en fejle
det andet er en kraftig analyse for at se om dokumentationen fra Microsoft er korrekt er det ikke
en gang imellem og har skrevet kommentare i form af kode om hvordan microsoft gør det.. men
vender tilbage med et review ad min patch